Valitse sivu

NNRY

Stronger People are harder to kill

VOIMANOSTO NAANTALI

Putkikatu 21 Naantali

kimmo(at)ruokatauko.fi

Tule haastatteluun

Lähetä sähköpostia ja kutsumme sinut paikan päälle.

Naantalin Noston Ohjelmat

Voima

Kestävyys

Ravinto

Ilmoittaudu

MUKAAN

Pääset mukaan voimaryhmäämme haastattelun kautta. Ota yhteyttä ja kutsumme sinut tapaamiseen.

Aloita voimailun parissa

Voimanosto Naantali – Liity mukaan

Naantalin Nosto Ry harjoittelee Ruokatauko Sorosuon Oy:n alaisena Putkikadulla Naantalissa. Yhdistyksemme on erikoistunut voimavalmennukseen mukaanluettuna ravinto.

Syksyllä 2020 yhdistyksessämme on vajaa 20 nostajaa harjoittelemassa. Osa harjoittaa maksimivoimaa, osa kestävyyttä ja osa toiminnallisuutta. Ikähaitari harjoittelijoissamme on teinistä noin kuutenkymmeneen, yli puolet voimailijoista ovat naisia.

Kaikki treenimme ovat ohjattuja ja tarjoamme nousujohteista valmennusta joka viikonpäivä.

Kisanostoja on tulossa 2020 tai 2021. Olemme Suomen Voimanostoliiton jäsenseura.

saila nostaa maastavetoa
tanko ja kiekkoja
takakyykky voimanosto

Ohjelmat

Naantalin Nosto ry kattaa voimavalmennuksen kaikki osa-alueet sekä paljon muutakin. Oli tavoitteenasi sitten lisätä voimaa, kestävyyttä tai muuttaa kehonkoostumustasi, olemme oikea paikka.

Voima

Voimavalmennuksessa keskitytään nostamaan maksimivoimatasoja sekä yleistä voimaa. Ohjelmat ovat räätälöity hyvin tarkasti jokaiselle nostajalle tavoitteiden mukaisesti. Kaikki eivät nostele treeneissä raskaita yhden toiston sarjoja ja kestävyyttä harjoittelevien ohjelmassa voimaharjoittelu on jopa sivuroolissa kestävyyden ollessa pääroolissa.

Sisältö

Kaikki ohjelmat ovat kestoltaan 12 viikkoa, jossa kaikki on mietitty etukäteen valmiiksi.  Jos olet aloittelija, silloin myös ohjelma alkaa maltillisesti. Suoritat kolme voimatreeniä per viikko ja 1-2 kestävyystreeniä. Aloittelijan päiväohjelma voisi olla esimerkiksi 3 sarjaa kyykkyä, 3 sarjaa penkkipunnerrusta ja 3 sarjaa maastavetoa. Aikaa menee noin yksi tunti lämmittelyineen sekä taukoineen. Sisältöön kuuluvat myös henkilökohtaiset tapaamiset 2-3 kertaa Kimmon kanssa sekä tekniikkaopetukset pääliikkeistä.

Ravinto

Järkevällä treeniohjelmalla päästään tiettyyn pisteeseen asti, mutta mikäli kehonkoostumusta halutaan muuttaa enemmänkin suuntaan tai toiseen, pitää mukaan ottaa myös tarkasti laadittu ravitsemus. Ravitsemusvalmennus sisältyy voimavalmennukseen ja kestää myös 12 viikkoa. Ravitsemus muodostuu kunkin yksilöllisen tavoitteen mukaiseksi ja antaa tarkat ohjeet mitä sekä kuinka paljon päivittäin syödään.

Kestävyys

Kestävyysvalmennuksessa lähestymme tavoitteita rautojen avulla ja rakennamme monipuolisen kuntopohjan niiden avulla. Kestävyysharjoittelu tukee voimaharjoittelua. Harjoittelu voi olla esimerkiksi 30 minuutin juoksulenkkejä tai soutamista.

Muut

Lihasmassan lisäys, CrossFit sekä jotain urheilulajia tukeva. Kaikkia näitä teemme myöskin voimaharjoittelussa. Ohjelma räätälöidään jokaisen henkilökohtaisten tavoitteiden mukaisesti.

Taistelijamme

Alusta selviämisen jälkeen innostus kasvoi kokonaisvaltaiseksi siihen, mitä tapahtuu kun en tällä kertaa luovuta. Kun tulokset alkoivat näkyä, voi jopa todeta, että sitä muuttui itse itsensä inspiraatioksi. Lisäksi olo muuttui niin paljon paremmaksi, ettei ole enää vaihtoehto palata vanhaan.

Marianne

Alkuun motivaattorina toimi yleisen jaksamisen parantaminen perusarjessa. Energiaa ei suuresti ollut ja yleinen olotila ei ollut paras mahdollinen. Homma eteni mukavasti syksyn mittaan, joka tietysti toi lisää motivaatiota. Kehoni muuttui rajusti valmennuksen aikana. Hommat kuitenkin jatkuvat, keväällä 2020 keskityn saamaan lisää voimaa.

Jere

Valmentajat

Kimmo

Toimin päävalmentajana ja omana taustana on raju painonpudotus. Voit lukea miten metsästin alhaista rasvaprosenttia tai miten nousin vastoinkäymisistä vahvempana. Historiani, haasteet sekä reuma ovat pakottaneet minut perehtymään voimaharjoitteluun pintaa syvemmälle ja olen opetellut miten päästään eteenpäin vaikeissakin olosuhteissa.

kimmo poseeraa

NNry

Voimahallimme on osoitteessa Putkikatu 21 Naantalissa. Olemme samoissa tiloissa Ruokatauon kanssa, joka pyörittää viereisessä hallissa Bootcamppia. Samasta rakennuksesta löytyvät myös toimistomme.

Teija

Toimin apuvalmentajana voimaryhmässä ja voit lukea elämäntapamuutoksestani. Aloitin tammikuussa 2019 voimaharjoittelun ja se matka on vienyt minut ihan kokonaan. Haluan oppia lisää ja ymmärtää enemmän voimailua ja sen seurauksena ajauduin myös valmentamisen pariin Ruokataukoon sekä NNry:hyn.

teija poseeraa

Treeniä

Stronger people are harder to kill.

Naantalin Nosto Ry

Olemme auki

Olemme paikalla sopimuksen mukaan. Jos haluat tulla katsomaan, sovi tapaaminen etukäteen.

MITEN MUKAAN

Lähetä sähköpostia meille ja kutsumme sinut haastatteluun. Lähetä kimmo(at)ruokatauko.fi